Spring naar bijdragen

Gratis naar Las Vegas - het voorpret-topic


Chuckmeister

Aanbevolen berichten

7 uur geleden zei Craps4fun:

Uiteindelijk speelde ik alle nummers. Ik begin meestal met inside nummers 5,6,8,9 en bouw uit. 200$ om te starten. Liefst op 5$ tafel. Dan speel je met inzet 22$ op 4 nummers. Indien passline erbij speel ik met 37$.  Bij 10$ tafel is dat dus 44$ inside per ronde. 

@Craps4fun Wat bedoel je precies met inside nummers spelen? Betekent dat als de dobbelstenen bijvoorbeeld op 6 vallen, je dan gelijk uitbetaald krijgt? Heb het de drie keer dat ik geweest ben aardig veel gespeeld maar ken nog niet alle termen, haha 😆 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Craps4fun:

Mijn grootste winst ever aan en crapstafel tijdens een sessie in flamingo’s Las Vegas. Kreeg zelfs setje dobbelstenen mee. De bonus ats (all tall-all small) werd ook uitgehaald. 
dit was op mijn laatste avond en ook meteen de eerste keer dat ik met winst wegging in Las Vegas (van de 12x)DDF2BD9B-0B72-435C-BA17-EE2C55DF55E6.thumb.jpeg.93fd670941347736dc8710b7cda60631.jpeg

A4845E65-6AC0-42AE-A15B-6685A0174F64.jpeg

A98FED18-DFA5-4713-B00D-7B0EDC2975D6.jpeg

Mooie winst hoor! Die sfeer aan tafel moet fantastisch zijn geweest haha 😄

Hoelang duurde deze sessie wel niet? 

bewerkt door Damien010 (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Damien010:

@Craps4fun Wat bedoel je precies met inside nummers spelen? Betekent dat als de dobbelstenen bijvoorbeeld op 6 vallen, je dan gelijk uitbetaald krijgt? Heb het de drie keer dat ik geweest ben aardig veel gespeeld maar ken nog niet alle termen, haha 😆 

Inside wil zeggen dat je inzet op de nummers 5,6,8 en 9 / across wil zeggen dat je alle nummers speelt 4,5,6,8,9 en 10. Je kan ook outside spelen. Dat zijn de nummers 4,5,9 en 10. Afhankelijk van de minimale inzet van de tafel bepaald wat de inleg moet zijn. 
 

stel de minimale inzetbaar 5$ dan kost inside je 22$ (6 en 8 is altijd minimaal 6$), across kost je 32$ en outside 20$. 

bewerkt door Craps4fun (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

 
Hangt volgens mij af van je $$$ spend. Als je een keer (of wat) iets uitgeeft, dan past hij de cap/max aan (is mijn ervaring). 
Ik wil natuurlijk niks uitgeven .. sta nu op 38k loyalty, speel 2k per dag erbij nu hopelijk wordt dat wat verhoogd zodat er wat leuks te halen valt wanneer onze magische reis gaat beginnen

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 18-5-2021 om 20:30 zei Craps4fun:

Inside wil zeggen dat je inzet op de nummers 5,6,8 en 9 / across wil zeggen dat je alle nummers speelt 4,5,6,8,9 en 10. Je kan ook outside spelen. Dat zijn de nummers 4,5,9 en 10. Afhankelijk van de minimale inzet van de tafel bepaald wat de inleg moet zijn. 
 

stel de minimale inzetbaar 5$ dan kost inside je 22$ (6 en 8 is altijd minimaal 6$), across kost je 32$ en outside 20$. 

Ah oke, helder. Ik kende die termen nog niet. Meestal speel ik gewoon met $6 op 6 en 8 en de passline uiteraard!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 18-5-2021 om 20:27 zei Craps4fun:

Sessie was ongeveer 45 minuten.

sfeer is zeker altijd goed als er langere runs zijn. Amerikanen kunnen lekker uitbundig zijn. Ik hou wel van die sfeer.

Bizar hoe goed het kan gaan in zo’n korte tijd! Ik hou ook van die sfeer. En heb ook de gekste dingen zien gebeuren aan de craps tafel.
In Ceasars was er een dronken gast die enorme stapels fiches op de Don’t Pass bar zette. En uiteraard verloor hij uiteindelijk alles. 

Verder heb ik ook iemand in 15 minuten emotieloos $15.000 dollar zien verliezen met craps. 
 

Je maakt soms gekke dingen mij aan zo’n tafel haha 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

56 minuten geleden zei Damien010:

Bizar hoe goed het kan gaan in zo’n korte tijd! Ik hou ook van die sfeer. En heb ook de gekste dingen zien gebeuren aan de craps tafel.
In Ceasars was er een dronken gast die enorme stapels fiches op de Don’t Pass bar zette. En uiteraard verloor hij uiteindelijk alles. 

Verder heb ik ook iemand in 15 minuten emotieloos $15.000 dollar zien verliezen met craps. 
 

Je maakt soms gekke dingen mij aan zo’n tafel haha 

 

Daarom vind ik craps zo leuk!!! Ik zet dus vaak 6$ op 6 en 8 en doe soms pass line als ze aandringen HAha.

en dan een buurman of vrouw naast me die gewoon even 10k op tafel knalt en dan lekker mee schreeuwen als de hele tafel wint :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Dooker:

Daarom vind ik craps zo leuk!!! Ik zet dus vaak 6$ op 6 en 8 en doe soms pass line als ze aandringen HAha.

en dan een buurman of vrouw naast me die gewoon even 10k op tafel knalt en dan lekker mee schreeuwen als de hele tafel wint :) 

Ja dat gevoel ken ik. Ik speel meestal ook all small/all tall/ dus alle drie de bets mbt de nummers. Natuurlijk valt dat niet vaak maar als hij valt dan heb je ook flink geld. Heb het zelf al 3 keer gehad. En dat betaalde rond de 1500 dollar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei osarton:

Ja dat gevoel ken ik. Ik speel meestal ook all small/all tall/ dus alle drie de bets mbt de nummers. Natuurlijk valt dat niet vaak maar als hij valt dan heb je ook flink geld. Heb het zelf al 3 keer gehad. En dat betaalde rond de 1500 dollar

Wat is dan je inzet voor 1 ronde?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

38 minuten geleden zei Dooker:

Wat is dan je inzet voor 1 ronde?

Ik kijk altijd eerst een ronde. Dus in welke schutter heb ik vertrouwen. Dan doe ik een inzet tussen 1 en 6 dollar per optie. Dus minimaal 3 (per vak 1 dollar) en maximaal 18 dollar. En ik speel niet altijd elke ronde. Maar over het algemeen gaat dat prima. Want als het goed gaat en je doet je normale beds ook nog dan loop je binnen haha. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei osarton:

Ik kijk altijd eerst een ronde. Dus in welke schutter heb ik vertrouwen. Dan doe ik een inzet tussen 1 en 6 dollar per optie. Dus minimaal 3 (per vak 1 dollar) en maximaal 18 dollar. En ik speel niet altijd elke ronde. Maar over het algemeen gaat dat prima. Want als het goed gaat en je doet je normale beds ook nog dan loop je binnen haha. 

All small, all tall speel ik ook altijd voor 1$ per inzet (3$ dus). Zelf ook al paar keer gegooid. Meestal Max 2x per week. Denk als je die niet speelt dat je geld overhoud aan het einde van vakantie week. Voordeel van meespelen is dat het extra spanning geeft. Zeker als je minder nummers speelt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Damien010:

Bizar hoe goed het kan gaan in zo’n korte tijd! Ik hou ook van die sfeer. En heb ook de gekste dingen zien gebeuren aan de craps tafel.
In Ceasars was er een dronken gast die enorme stapels fiches op de Don’t Pass bar zette. En uiteraard verloor hij uiteindelijk alles. 

Verder heb ik ook iemand in 15 minuten emotieloos $15.000 dollar zien verliezen met craps. 
 

Je maakt soms gekke dingen mij aan zo’n tafel haha 

 

Ik doe wel steeds uitbouwen en pressen na elke worp. Dus als er 10$ op nummer staat press ik steeds 1 unit. Zo is de uitbetaling steeds meer bij dat nummer. En ja bij een monsterroll kan het hard gaan. Heb al keer meer dan 100$ op nummers gehad. Eigenlijk moet je na bv 20 rolls je inzet weer verlagen. Soms heb je wel honderden dollars staan aan inzet. Dealers vinden dat niet leuk als je inzet weghaalt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

39 minuten geleden zei Craps4fun:

Ik doe wel steeds uitbouwen en pressen na elke worp. Dus als er 10$ op nummer staat press ik steeds 1 unit. Zo is de uitbetaling steeds meer bij dat nummer. En ja bij een monsterroll kan het hard gaan. Heb al keer meer dan 100$ op nummers gehad. Eigenlijk moet je na bv 20 rolls je inzet weer verlagen. Soms heb je wel honderden dollars staan aan inzet. Dealers vinden dat niet leuk als je inzet weghaalt.

Oke ja mag dus altijd weer je inzet verlagen/veranderen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

47 minuten geleden zei Craps4fun:

All small, all tall speel ik ook altijd voor 1$ per inzet (3$ dus). Zelf ook al paar keer gegooid. Meestal Max 2x per week. Denk als je die niet speelt dat je geld overhoud aan het einde van vakantie week. Voordeel van meespelen is dat het extra spanning geeft. Zeker als je minder nummers speelt. 

Nou ik ga er meestal wel goed op. Maar het is een kwestie van geluk en een beetje een normale schutter. Ik hou er niet van als mensen extreem hard die dobbelsteen tegen de zijwanden aan knallen. Met alle risico's dat ze weer buiten de tafel belanden etc. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Joeke-Melle:

Oke ja mag dus altijd weer je inzet verlagen/veranderen?

Je mag zelf steeds aanpassen idd. Alleen de passline is verplicht als je zelf gooit. Deze mag je niet verwijderen. Meestal halen spelers de inzet niet eruit. Dat vinden de dealers niet leuk. (Maar mag wel).

daarnaast kan je ook dollars inzetten voor de dealers (soort fooi) dat waarderen ze zeker en kan de sfeer verhogen aan de tafel. Ik doe dat meestal als ik winst sta of als ik alleen aan tafel sta. Dan spelen we toch beetje samen 😉

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Craps4fun:

All small, all tall speel ik ook altijd voor 1$ per inzet (3$ dus). Zelf ook al paar keer gegooid. Meestal Max 2x per week. Denk als je die niet speelt dat je geld overhoud aan het einde van vakantie week. Voordeel van meespelen is dat het extra spanning geeft. Zeker als je minder nummers speelt. 

Ik speel vaak met 1 of 2$ ‘make them all’  Maar tot nu toe nog geen geluk gehad hiermee. 
 

Speel je ook wel eens op de hardways? @Craps4fun

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.