Spring naar bijdragen

Wat neem je sowieso mee naar Vegas?


Joos-Close

Aanbevolen berichten

7 uur geleden zei Chuckmeister:

Hahahahaha.....ik ga niet naar Vegas om te gaan zwemmen....

Gokken, mensen kijken, eten, drinken en slapen..... dat is het wel zo'n beetje....

Zwemmen doe ik wel.weer.in NL

Een plons maken en een duik wagen, toch ook niet onaardig. Beetje onder het motto ‘nu je er toch bent’ 🤗. Een beetje vitamine opdoen en rusten, hoort ook bij vakantie, toch?!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

41 minuten geleden zei Mancaas:

Haha, ik juist andersom. Tijd dat ik het kussen van een Vegas resort meeneem. Of zal het gewoon de illusie zijn. Wat een bedden @ wynn 

Is dan waarschijnlijk de hele beleving die je mee naar huis moet nemen voor dezelfde ervaring 🤗 op vakantie is alles eigenlijk altijd net wat beter dan thuis 😃

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Joos-Close:

😅 omdat ik super bekend ben met alle spelregels 🙈 wat is een cardprotector? 🤷🏻‍♀️

Card protector  is iets wat je op je kaarten legt tijdens pokeren is meer om te voorkomen dat de dealer je kaarten weg pakt terwijl je niet heb gefold  het laat zien ik ben nog steeds actief in de hand en ben nog aan na denken over  mijn beslissing veel nu is het een coin anderen gebruiken iets anders doosje tic tac zo zijn er veel verschillende wat spelers gebruiken en sommige gebruiken het niet 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Joos-Close:

Een plons maken en een duik wagen, toch ook niet onaardig. Beetje onder het motto ‘nu je er toch bent’ 🤗. Een beetje vitamine opdoen en rusten, hoort ook bij vakantie, toch?!

Dus dat, ik begin mijn dagen daar het liefst in het zonnetje aan het zwembad hoor. Ik wil ook niet witter thuiskomen dan voor vertrek ;) een weekje Vegas hakt er goed in haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie tips lees ik hier!

Dat van die lippenbalsem ben ik achter gekomen toen ik de laatste keer in Vegas was. Bij de Wallgreens toen maar even een goeie gescoord.

Een wereldstekker is ook een goeie. Denk ook aan een stekkerdoos want niet alle hotels hebben genoeg wandcontactdozen en ook niet altijd op handige plekken (alleen aan het bureau ofzo terwijl je b.v. je telefoon naast je bed wil hebben).
Ik heb een EU stekkerdoos met een UK stekker eraan en daar een USA verloopje op. Snap jij het nog? 😉
Deze neem ik (zakelijk) ook vaak mee naar de UK namelijk.
Voor mijn laptop adapter heb ik een US aansluitsnoer zodat ik die separaat van mijn stekkerdoos kan gebruiken.
Tip: check even of al je laders en devices wel 110V geschikt zijn. Anders doen ze het vaak niet 😉

Verder uiteraard paspoort, Credit Card en een goedgekeurde ESTA. Voor in het vliegtuig een laptop en/of iPad alhoewel het On Board entertainment van tegenwoordig me ook wel 10 uur kan vermaken.

bewerkt door PE2AAB (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei PE2AAB:

Goeie tips lees ik hier!

Dat van die lippenbalsem ben ik achter gekomen toen ik de laatste keer in Vegas was. Bij de Wallgreens toen maar even een goeie gescoord.

Een wereldstekker is ook een goeie. Denk ook aan een stekkerdoos want niet alle hotels hebben genoeg wandcontactdozen en ook niet altijd op handige plekken (alleen aan het bureau ofzo terwijl je b.v. je telefoon naast je bed wil hebben).
Ik heb een EU stekkerdoos met een UK stekker eraan en daar een USA verloopje op. Snap jij het nog? 😉
Deze neem ik (zakelijk) ook vaak mee naar de UK namelijk.
Voor mijn laptop adapter heb ik een US aansluitsnoer zodat ik die separaat van mijn stekkerdoos kan gebruiken.
Tip: check even of al je laders en devices wel 110V geschikt zijn. Anders doen ze het vaak niet 😉

Verder uiteraard paspoort, Credit Card en een goedgekeurde ESTA. Voor in het vliegtuig een laptop en/of iPad alhoewel het On Board entertainment van tegenwoordig me ook wel 10 uur kan vermaken.

Hoe check je of je oplader 110V aan kan? Zijn de Apple opladers bruikbaar in Vegas?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Joos-Close:

Hoe check je of je oplader 110V aan kan? Zijn de Apple opladers bruikbaar in Vegas?

alle Eu laders die 220 v aan kunnen zullen 110 v ook werken alleen kans dat opladen langer duurt  als je slim bent neem gewoon stekker doos van 6 mee die stop je in je wereld stekker en kan je alle stekker in stekker doos doen  :P

een 220 v als je daar 110 v op zet zal langer duren waarschijnlijk en niet veel last kunnen als anders om doet een 110 v max stekker daar 220v op zet kan gevaarlijk zijn 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei PE2AAB:

Goeie tips lees ik hier!

Dat van die lippenbalsem ben ik achter gekomen toen ik de laatste keer in Vegas was. Bij de Wallgreens toen maar even een goeie gescoord.

Een wereldstekker is ook een goeie. Denk ook aan een stekkerdoos want niet alle hotels hebben genoeg wandcontactdozen en ook niet altijd op handige plekken (alleen aan het bureau ofzo terwijl je b.v. je telefoon naast je bed wil hebben).
Ik heb een EU stekkerdoos met een UK stekker eraan en daar een USA verloopje op. Snap jij het nog? 😉
Deze neem ik (zakelijk) ook vaak mee naar de UK namelijk.
Voor mijn laptop adapter heb ik een US aansluitsnoer zodat ik die separaat van mijn stekkerdoos kan gebruiken.
Tip: check even of al je laders en devices wel 110V geschikt zijn. Anders doen ze het vaak niet 😉

Verder uiteraard paspoort, Credit Card en een goedgekeurde ESTA. Voor in het vliegtuig een laptop en/of iPad alhoewel het On Board entertainment van tegenwoordig me ook wel 10 uur kan vermaken.

die heb ik ook mijn wereld stekker is voor UK USA en Australië en heeft ook EU plug en nog verschillende usb poorten dus lekker simpel en heb altijd een 6 stekker doos bij me lekker simpel en meestal genoeg voor al me apparatuur enzo .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

36 minuten geleden zei driekwart:

Is een creditcard noodzakelijk? Heb er namelijk geen een. Kan toch gewoon pinnen met mijn bankpas daar? En neem aan zoveel mogelijk de dollars van te voren in nederland regelen, want pinnen zal wel een fee over heen komen?

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk
 

Niet perse noodzakelijk maar wel super handig, hotel gaat erom vragen en als je die niet hebt zal je de resort fee en borg contact moeten betalen (aan de balie), Auto huren, of show boeken, alles gaat daar via de creditcard. Maar je hebt een grote groep van 50 Onetimers om je heen dus zal wel los lopen. Je kan eventueel denken aan een prepaid creditcard zoals ik gebruik via SKRILL.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei driekwart:

Is een creditcard noodzakelijk? Heb er namelijk geen een. Kan toch gewoon pinnen met mijn bankpas daar? En neem aan zoveel mogelijk de dollars van te voren in nederland regelen, want pinnen zal wel een fee over heen komen?

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk
 

wat @TheGreatOne al zegt creditcard is handig zeker in buitenland en buiten EU  en ja je zal fee betalen maar die betaal in je in NL ook he als hier Dollars wil kopen zal je ook fee betalen bij de bank en of wissel kantoren  en nog handige tip zorg dat je Pin pas en of anderen betaal kaarten open heb staan voor pinnen buiten de EU dat staat standaard uit namelijk kan je ook voor verveelede verrassingen komen te staan op eens als je wilt pinnen en hij werkt niet 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wat [mention=4]TheGreatOne[/mention] al zegt creditcard is handig zeker in buitenland en buiten EU  en ja je zal fee betalen maar die betaal in je in NL ook he als hier Dollars wil kopen zal je ook fee betalen bij de bank en of wissel kantoren  en nog handige tip zorg dat je Pin pas en of anderen betaal kaarten open heb staan voor pinnen buiten de EU dat staat standaard uit namelijk kan je ook voor verveelede verrassingen komen te staan op eens als je wilt pinnen en hij werkt niet 
Zorg ook voor voldoende banksaldo overschrijven kan ook wel een problemen opleveren vanuit een ander land

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja kan via app maar alleen in Nederland (Rabobank tenminste)
 
limiet kan gevoelig liggen idd

Bij Rabobank kan dat ook gewoon in het buitenland (dit vergeet ik nl standaard en het is me tot dusver steeds gelukt, ook in de vs). Je moet wel verbonden zijn met internet, en liever niet via de Airport WiFi ivm veiligheid.
Naast paspoort, mobiel en lader is een databundel voor de eerste uren/dag voor mij onmisbaar


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.