Spring naar bijdragen

Las Vegas Onetime Reis informatie april 2022


Dooker

Aanbevolen berichten

5 uur geleden zei Dooker:

Zijn er trouwens mensen in de groep met EHBO of een medische achtergrond?

😅 ik heb wel wat medische ervaring.. maar hoop altijd deze niet te hoeven inzetten! Een aantal jaar als verpleegkundige in het ziekenhuis gewerkt en nu als verpleegkundige in de huisartsenpraktijk aan het werk. Zolang het geen wonden bij mijn eigen kinderen zijn, kan ik veel aan 🙃

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb wel wat medische ervaring.. maar hoop altijd deze niet te hoeven inzetten! Een aantal jaar als verpleegkundige in het ziekenhuis gewerkt en nu als verpleegkundige in de huisartsenpraktijk aan het werk. Zolang het geen wonden bij mijn eigen kinderen zijn, kan ik veel aan
Hopelijk kun jij gewoon ook lekker genieten van Vegas

Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...
Op 3-6-2021 om 15:46 zei Dooker:

Goede dag allemaal!

En met allemaal bedoel ik de deelnemers die nog in de race zijn voor die fantastische hoofdprijs; Een Vegas reis winnen met onetime!
Daarnaast ook voor de mensen die buiten de wedstrijd om toch ook graag mee willen met deze 'Epische reis'.
Je zult hier de komende maanden informatie kunnen vinden over deze reis.

Zoals jullie misschien nu al weten is het mijn (Dominique) werk om 'super coole Vegas vakanties samen te stellen'. 🧨 
Tijdens de onetime Vegas reis komt er een ware 'Scavenger Hunt' of te wel een puzzeltocht, maar dan een die je tot euforische momenten zal brengen en
het gaat ook nooit beter worden dan dit ;-). 👻

Om tot zo'n fantastische prestatie te komen is er veel voorwerk nodig om alles tot in de puntjes tot perfectie te dwingen. 
Zo heb ik onder andere een enquete voor jullie gemaakt om een beter beeld te krijgen van de deelnemers en de verwachtingen.
Hieronder is de link naar de enquête en er wordt gevraagd om het email adres, dit word nergens voor gebruikt maar puur om te volgen
welke (potentiële ) deelnemers deze al hebben ingevuld.

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeTAL0E_ERY-OAs8nnjkADIAiu2dAwHCjYo-Q6kWVe-npH-mA/viewform?usp=sf_link
 

Willen jullie de enquete alvast voor mij invullen? Alvast bedankt!!


Tip: mocht je heel fanatiek zijn en echt die mega prijs 💥die aan de Scavenger Hunt is verbonden willen winnen, let dan goed op bij mijn posts..
      Je weet nooit of er al wat informatie bij zit die je later in Vegas een voordeel kan opleveren!

 

Ik mis volgens mij nog de enquete antwoorden van :
@Jvens@Hielke@hotshot123@Damien010@Johan poker binkie@The-fischer@JackpotEnschede

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 maanden later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.