Spring naar bijdragen

voetbal is terug! (2021-2022)


Rudi

Aanbevolen berichten

Nu dat de Colts verliezen, is de match tussen de Steelers en de Ravens interessant. 
De winnaar heeft kans/haalt de playoffs. Het staat echter nog 13-13. Bij een gelijkspel hebben de Raiders een playoff plek. Een gelijkspel is volgens mij wel pas een gelijkspel ná verlenging.

bewerkt door Rudi (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Steelers winnen in overtime met een field goal! 
Mijn livebet wint ook voor +42,50 . Nu +EUR 30 op EUR 131 ingezet.

Steelers houden een kans op de playoffs en de wedstrijden van 22:25 zijn begonnen.

Cardinal openen met een TD door de defense.
L.A. Rams' Cooper Kupp op jacht naar het receiving yards record (136 yards nodig) opent met een catch voor 26 yards.
NO Saints ook een snelle TD.  

22:25 games gogogogoggo!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Damn spannend allemaal.

Jimmy G. van de 49ers gooit een interceptie en Rams staan even later met 17-24 voor.
Cooper Kupp staat op 118 receiving yards.

In twee verschillende wedstrijden 2 blunders van punters. Cardinals zijn het aan het verkloten tegen de Seahawks.

Bucs staan op 24-17 voor, Gronkowski op 6 receipts bij balbezit. Het moet nu eventjes gebeuren :D 

bewerkt door Rudi (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dolphins livebet 25 voor 48,81 WIN
Gronkowski >6.5 receptions WIN 25 voor 50
Saints WIN 100 voor 195
Chargers-Rams-Saints parlay LOSE -25

Totaal vanavond tot nu toe EUR 117 winst op 281 ingezet.

Chargers tegen Raiders vannacht is een 'win is in' wedstrijd.
Bij winst van één van de teams haalt dat team de playoffs en ook de Steelers.

Bij een gelijkspel (na verlenging) halen de Chargers en Raiders allebei de playoffs.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wow Chargers - Raiders 29-29 na regulation time.

Nu overtime en een gelijkspel wordt heel waarschijnlijk.

Livebetting op een tie kan niet. Raiders offense is zo moe, die scoren niet meer en de Raiders hebben de bal.
Daarom de weddenschap vroegtijdig afgesloten tegen bodemprijs:
image.thumb.png.2ecaf6fbbe37e8db9c9e054a905250e8.png

bewerkt door Rudi (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

On 1/9/2022 at 5:38 PM, Rudi said:

Gronkowski scoort een $500K bonus als hij nog 7 receptions krijgt, nog eens $500K voor 3 touchdowns en $500K voor 85 yards.

Ik geloof er wel in dat Brady zijn maatje aan een extra zakcentje wil helpen:


image.png.99b7afefa1ab4867e0af936e55b85550.png

Ben ik nou zo slim om dit van tevoren te zien of zo dom om zo weinig in te zetten?

image.thumb.png.8f13a3812829f7d02da6cb0ef9fb12c7.png

 

https://nypost.com/2022/01/10/tom-brady-defies-coachs-orders-to-get-rob-gronkowski-1m/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 9-1-2022 om 21:45 zei Rudi:

Bij de Packers heeft Aaron Rodgers een halve wedstrijd gespeeld en heeft Jordan Love het overgenomen.

Damn mijn -3.5 bet op Packers kan er bijna niet belabberder uit zien dan bij deze score met vierenhalve miunuut te gaan:
image.thumb.png.2b0eef4e7a49a9d2a9deb7efb37669ee.png

[edit] toch wel :D 
image.thumb.png.facebbec912c16ced40ad80f2e39831e.png

Ik snap je bet even niet. -3.5 betekent toch dat ze met meer dan 3.5 moet winnen. Detroit (verrassend) heeft gewonnen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De stand was zeer belabberd omdat mijn bet aan het verliezen was, GB stond drie punten voor maar ze moesten met 3.5 punt verschil winnen,
en GB bij eigen balbezit weinig reden heeft om te proberen de voorsprong uit te breiden.

Bij 3 punten vóór en balbezit is de meest waarschijnlijke strategie dan om de klok naar nul te spelen.
Meestal wordt dat gedaan door de 'running game' en bij passing dan zo dat de bal niet uit het spel verdwijnt, want dan stopt de klok.

Een eigen touchdown is altijd wel goed maar een field goal niet (3 punten) want dat zou tegenstander in staat stellen de wedstrijd te kantelen met een touchdown.
( 6 punten plus de kans op 1 of 2 extra punten)
 

bewerkt door Rudi (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Rudi:

De stand was zeer belabberd omdat mijn bet aan het verliezen was, GB stond drie punten voor maar ze moesten met 3.5 punt verschil winnen,
en GB bij eigen balbezit weinig reden heeft om te proberen de voorsprong uit te breiden.

Bij 3 punten vóór en balbezit is de meest waarschijnlijke strategie dan om de klok naar nul te spelen.
Meestal wordt dat gedaan door de 'running game' en bij passing dan zo dat de bal niet uit het spel verdwijnt, want dan stopt de klok.

Een eigen touchdown is altijd wel goed maar een field goal niet (3 punten) want dat zou tegenstander in staat stellen de wedstrijd te kantelen met een touchdown.
( 6 punten plus de kans op 1 of 2 extra punten)
 

Ah, je bedoelde te zeggen dat een achterstand een goede incentive was om weer te gaan aanvallen. Ik snap 'm. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu het reguliere seizoen is gespeeld, volgen de playoffs met als finale Superbowl 56.

Hier is het playoff schema.
Er is geen sprake van heen-en weer wedstrijden zoals in soccer maar er wordt telkens één beslissende wedstrijd gespeeld.
Bij het doorgaan naar een volgende ronde krijgt het hoger geplaatste team (lagere nummer) telkens thuisvoordeel.
 

 

NFL2022playoffs.png

bewerkt door Rudi
png (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.