Spring naar bijdragen

Jack's GP Battle


Brunsie

Aanbevolen berichten

Het was weer een half uurtje flink puzzelen, maar de uitslag van de Jack's GP Battle voor de Grand Prix van Nederland is bekend!

De weekwinnaar en daarmee de winnaar van een free bet ter waarde van € 100,- bij Jack's is dezelfde als vorige week. @Seabertwon alle drie zijn weddenschappen en had voldoende aan de punten van Max Verstappen om de Battle te winnen met 130 punten. Op de tweede plaats is geëindigd @Raizer met 125 punten. Gefeliciteerd, je wint een free bet bij Jack's ter waarde van € 50,-.

De derde plaats is deze week voor @Dopey. Zijn 75 punten zijn genoeg voor de free bet van € 25,-.

Het klassement na twee battles ziet er nu zo uit:

1. @Seabert 290 punten
2. @Raizer 240 punten
3. @Hansheem 162 punten
---
4. @Dopey 152 punten
5. @retep32 76 punten
6. @DeValsspeler 53 punten
7. @Low-roller 52 punten
8. @DennMann 47 punten
9. @SmartAce 46 punten
10. @Dooker 41 punten
11. @JackPot 30 punten
12. @TheGreatOne23 punten
13. @GroningerFries 21 punten

Aanstaand weekend spelen we de derde ronde van Jack's GP Battle bij de Grand Prix van Italië op Monza.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

39 minuten geleden zei Low-roller:

Gefeliciteerd allen! Zijn nummer 1 en 2 echt zulke kenners ??

Dank je! Net als bij de formule 1 is strategie ook bij dit spel belangrijk. Natuurlijk moet je ook geluk hebben met de drie coureurs die je voor een race krijgt. Ik ben geen echte formule 1 kenner, maar wel een OneTimer die spellen met een optimale strategie probeert te spelen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Raizer:

Beetje geluk is wel fijn..

Spel is pas net begonnen, dus kan nog alle punten op.

Nummer 3 schijnt wel een kenner te zijn.😉

 

haha naja ik volg het al een jaar of 25 maar ik kan nog geen koplamp van een bougie onderscheiden dus ja .... haagse bluf of overmoedig ... kiest u zelf! 

feit is wel dat als bottas zijn verdome kwali niet had verneukt ik mega dik bovenaan had gestaan ... dat lukte niet, en dat maakt het spel zo leuk m.i. 😃

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 1-9-2022 om 15:59 zei luckylady:

Mocht iemand zich afvragen hoe de kaarten tot stand komen: komt ie:

ik gooi elke week alle startnummers door een RNG en laat daar combinaties van 3 uit komen. Vervolgens kijk ik of er een beetje een eerlijke verdeling is binnen die drie. Dus niet drie coureurs uit de top 10, 2 uit de top 5 of juist drie uit de onderste regionen. Die combinaties gaan weg en daar genereer ik nieuwe voor. Je kunt dus wel drie rijders uit de middenmoot treffen of bijzondere combinaties zoals low-roller hierboven aangeeft. Elke week krijg je een random kaart, dus de ene keer zul je een combi krijgen die je beter ligt dan de andere. Dat is het mooie aan een RNG 😉

Good luck all, ennuh, als je het er niet mee eens bent: mij niet bellen 😛

Het spel zou nog leuker en spannender zijn als Verstappen uit het spel gehaald wordt.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

maar wel eerlijker en dus leuker.

Over eerlijk kun je discussiëren, je krijgt elke week een andere kaart en de ene zal beter zijn dan de andere.
Je feedback zullen we meenemen voor een volgende actie, de huidige zullen we niet meer aanpassen in ieder geval (en dit betekent niet dat we dat de volgende keer wel zullen doen)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Link naar opmerking
Deel via andere websites

46 minuten geleden zei luckylady:


Over eerlijk kun je discussiëren, je krijgt elke week een andere kaart en de ene zal beter zijn dan de andere.
Je feedback zullen we meenemen voor een volgende actie, de huidige zullen we niet meer aanpassen in ieder geval (en dit betekent niet dat we dat de volgende keer wel zullen doen)

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Komt erop neer dat je zonder een Max kaart kansloos bent in deze battle. Dat bedoel ik met eerlijker maken, geen kritiek. Hopelijk neem je het mee voor de volgende keer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Komt erop neer dat je zonder een Max kaart kansloos bent in deze battle. Dat bedoel ik met eerlijker maken, geen kritiek. Hopelijk neem je het mee voor de volgende keer.

Ik maak de kaarten, niet de verdeling. Ik maak de regels niet, die heeft Hans met Jacks opgesteld. Bij evaluatie zal blijken of je gelijk hebt.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Dopey:

Komt erop neer dat je zonder een Max kaart kansloos bent in deze battle. Dat bedoel ik met eerlijker maken, geen kritiek. Hopelijk neem je het mee voor de volgende keer.

Ik weet niet of ik dat met je eens ben, het element geluk komt natuurlijk hierbij kijken. Maar als ik leclerc perez en bottas heb kan ik nog prima een punt of 25 scoren. Pak ik mijn betjes goed mee is dat 125 punten. 
 

heb ik Max, ricciardo en Zhou dan pakt waarschijnlijk alleen Max punten en heb ik, mits mijn betjes goed zijn, evenveel punten. 
 

het is een mix van kennis, tactiek en geluk, ik zou dus niet pleiten voor het uitsluiten van Max (of welke andere rijder)

bewerkt door Hansheem (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Hansheem:

Ik weet niet of ik dat met je eens ben, het element geluk komt natuurlijk hierbij kijken. Maar als ik leclerc perez en bottas heb kan ik nog prima een punt of 25 scoren. Pak ik mijn betjes goed mee is dat 125 punten. 
 

heb ik Max, ricciardo en Zhou dan pakt waarschijnlijk alleen Max punten en heb ik, mits mijn betjes goed zijn, evenveel punten. 
 

het is een mix van kennis, tactiek en geluk, ik zou dus niet pleiten voor het uitsluiten van Max (of welke andere rijder)

Zo is het precies. 
Plus, je moet in deze fase van het seizoen ook een beetje mazzel hebben met c.q. goed anticiperen op gridstraffen. Belangrijkste is dat je drie betjes wint.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Hansheem:

Ik weet niet of ik dat met je eens ben, het element geluk komt natuurlijk hierbij kijken. Maar als ik leclerc perez en bottas heb kan ik nog prima een punt of 25 scoren. Pak ik mijn betjes goed mee is dat 125 punten. 
 

heb ik Max, ricciardo en Zhou dan pakt waarschijnlijk alleen Max punten en heb ik, mits mijn betjes goed zijn, evenveel punten. 
 

het is een mix van kennis, tactiek en geluk, ik zou dus niet pleiten voor het uitsluiten van Max (of welke andere rijder)


Geluk of tacktiek heeft niks met mijn Max punt te maken. Met Max zit je alleen al op de max aantal punten, of hij moet uitvallen, maar die kans is erg klein tegenwoordig. Als je dus geen Max hebt, dan loop je dus al ver achter, en is dat bijna niet in te halen. Dat bedoel ik dus met leuker te maken, dan heb je geen "Messi" meer in het spel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De derde ronde van Jack's GP Battle heeft het klassement redelijk op zijn kop gezet! We hebben een nieuwe weekwinnaar en een nieuwe leider in het algemeen klassement!

De free bet voor een bedrag van € 100,- gaat naar @Raizerdie na twee tweede plaatsen deze keer aan 130 punten voldoende had om de battle te winnen. De tweede plaats en de free bet van € 50,- is gewonnen door @Seabert die met 78 punten nipt hoger scoort dan de 75 punten van @Low-roller, die daarmee de derde een laatste free bet van deze ronde wint.

Het klassement na drie battles ziet er momenteel als volgt uit:

1. @Raizer370 punten
2. @Seabert 368 punten
3. @Dopey215 punten
---
4. @Hansheem 192 punten
5. @Low-roller 127 punten
6. @retep32 121 punten
7. @DennMann 66 punten
8. @SmartAce61 punten
9. @DeValsspeler 53 punten
10. @Dooker 50 punten
11. @JackPot 34 punten
12. @TheGreatOne | @GroningerFries 32 punten

Over drie weken gaat de Battle verder met de Grand Prix van Singapore.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.