Spring naar bijdragen
JackPot

Wanneer begint gokken op darten weer?

Recommended Posts

Het darten is weer bij iedereen op de radar en de tijden van de Embassy en Barney herleven weer bij me. Zeker nu we zo enorm druk zijn met de OneTime stappenpool waar enkele toppers aan het roer zitten en de beste dart tips met ons delen en er ook op wedden. @geldwolf, @Ximunn, @WouterM, @Dopey en wie ik nog allemaal vergeet weten het nodige van wedden op darten.

Het is een beetje rustig aan het front van darten en het zal wel zomerstop zijn, blijkbaar hebben de heren ook een vakantie nodig. Als ik kijk naar de verdiensten van Michael van Gerwen zal er vast een luxe reis inzitten voor de beste darter van de wereld!

Darts-Dartbord-OneTime-1021x580.jpg

Weten jullie wanneer er weer mooie wedstrijden aan gaan komen, en gaan we er dan weer mooie gokjes op wagen? :)

En welke soort weddenschappen vinden jullie het interessantste als het om dart bets gaat?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Komend weekend een splinternieuw toernooi. Championsleague of darts. Waarin 8 toppers in 2 poules gaan uitmaken wie het toernooi wint. 

Onze MVG uiteraard favoriet. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

621e7c9e8f027e0a79e5685166a03ac0.jpg

Under 4.5 180
Waarom zal ik uitleggen ik denk dat taylor wint met 2-0 en het dus snel klaar is. Sowieso gaat taylor vaak naar de 19 en wordt er geen 180 gegooit. Steve gooit sowieso nooit vaak 180

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mooi uitleg @jordi22 en heb er zelf hierdoor ook vertrouwen in. Ik zal 27,40€ op deze wedstrijd in gaan zetten zodat we bij jou gelijk 20€ hebben en dan krijg jij een tientje en koop ik voor mijn vrouw en dochter een lekker ijsje dankzij jou tip :-)

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 hours ago, jordi22 said:

Bet tip van mij is geslaagd. Met darten is alles mogelijk taylor verliest in de eerste ronde van iemand die 55 ste staat op de world ranking list.

Geslaagd? Je schreef ook :  "ik denk dat taylor wint met 2-0 ", dus dat was mijn 2e bet op deze match .... :)

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
45 minuten geleden zei jordi22:

Barneveld toch redelijk verrassend gewonnen van de power Taylor. Wat denken jullie ? Hoever gaat hij nog komen ?

Ik vond hem tegen Taylor niet echt sterk. Verwacht ook wel dat ie in de volgende ronde er uit vliegt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden