Jump to content

Bitcoin

piet
 Share

Recommended Posts

1 uur geleden zei Chuckmeister:

No worries..... alles gaat weer up.... dipjes zullen er altijd zijn......

Heb je muntjes....dan HODL...

En om lekkere winsten te maken... buying the dip...

Zo eenvoudig die cryptomarkt...😜

Ik was ff ook ff aan het kijken, maar wat is dat een gekte met die munten. Ik zat Ethereum te volgen. Niet om in te stappen, maar vind het soms interessant. In een week tijd al 700 erbij. Gewoon een dikke 30 a 35 %. Ik snap nog steeds niet waarom je zoveel geld voor iets betaald.

Het gaat er niet om waarom je moet kopen, het gaat erom dat het omhoog gaat. Ik denk dat dat vooral interessant is.  

Ik zou het anders graag willen weten, alvorens ik iets koop. En er van wegblijven als het ‘even’ niets is.

31 minuten geleden zei TheGallant:

Ik zou het anders graag willen weten, alvorens ik iets koop. En er van wegblijven als het ‘even’ niets is.

De voortekenen waren goed en dan stapt iedereen in; alleen moet je die signalen wel binnenkrijgen.

Het gaat er niet om waarom je moet kopen, het gaat erom dat het omhoog gaat. Ik denk dat dat vooral interessant is.  

Ben het hier volledig mee eens. Er is voor geen enkele cryptomunt een onderliggende waarde. De waarde van de munten is puur speculatie en vraag en aanbod.
  • Like 1