Spring naar bijdragen

De Onetime EK-Pool, doe mee voor €10,- en beleef het EK voetbal met nog meer plezier!


Seabert

Aanbevolen berichten

Volgens mijn berekening moet dit de eindstand zijn. [mention=4]TheGreatOne[/mention] is als winnaar uit de bus doordat ie Engeland heeft staan als snelste goal van het tournooi. Dat leverde hem gisterenavond nog 10 extra punten op.
Dit was niet het snelste doelpunt op dit EK. Het was de snelste in een EK-finale. https://thefootballfaithful.com/quickfire-the-fastest-goals-in-euros-history/
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie beide landen zowel Zweden als Engeland in minuut 2, dus ik ga uit dat beide landen dus ook de volle punten krijgen. Verder laat ik het nu bij de organisator, mijn felicitaties aan de winnaar wie dat ook mag blijken dan.
Als het niet op de seconde gaat, dan heeft Denemarken ook in de 2e minuut gescoord. Maar ik neem aan gewoon de allersnelste? Tenzij het op de seconde nauwkeurig gelijk was?
https://www.uefa.com/uefaeuro-2020/news/0253-0d7dce47a88e-fed163e1fdf2-1000--emil-forsberg-scores-second-fastest-goal-in-euro-history/
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Excuses, door alle drukte totaal vergeten om een eindstand te berekenen....Ga ik vanavond doen😬

Even voor de duidelijkheid: Zweden heeft het snelste doelpunt gescoord tijdens dit EK. De goal van de Engelsen in de finale was ook snel, maar als het naar de seconden kijkt dan was de goal van Zweden sneller....

Vanavond laat maak ik de winnaar bekend👍

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Onetimers,

Het heeft even geduurd, maar hier is dan de officiële uitslag van de Onetime EURO 2020 EK-Pool. Na een spannende en enerverende competitie gaat Budgetvrouw er met de hoofdprijs vandoor. De Valsspeler sleept een mooie tweede plaats in de wacht. Dat kwam mede doordat hij voorspelde dat er 143 goals zouden vallen in het toernooi (dat waren er uiteindelijk 142) TheGreatOne staat ook op het podium, maar eindigt wel zonder prijzengeld. Bugetvrouw en De Valsspeler gefeliciteerd met jullie prijs!

Budgetvrouw krijgt 75% van de inleg en De Valsspeler krijgt 25%.

Ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie deelname. Hopelijk hebben jullie kunnen genieten van deze ouderwetse manier van een EK-Pool invullen. Bij een volgend toernooi volgt er vast een nieuwe pool. Wellicht doen we die dan gewoon geheel online 🙂

 

Eindstand aantal punten
Budgetvrouw 261
De Valsspeler 256
TheGreatOne 254
Rudi 245
Pjong 243
Rispetto 243
ibreathepoker 235
Chuckmeister 233
DennMann 229
JackpotEnschede 227
Reno 218
Mancaas 215
Wolfie 215
The-Fischer 214
Dopey 207
Dooker 206
Rmnd78 192
Seabert 190
Mountain 189
TheGallant 184
Arthur 183
Driekwart 150
bewerkt door Seabert (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei Budgetvrouw:

Bedankt@Seabert en@Dopey
Van harte gefeliciteerd aan@DeValsspeler . Die goals heb je mooi voorspeld, hoe wist je dat er 2,8 goals per match zouden zijn? Ik ben de statistieken ook ingedoken en toen kwamen daar 2,4 goals per match uit.

Jij ook gefeliciteerd! Mooi om te zien dat de statische benadering toch gewoon de beste is. :) 

Ik had geloof ik gezocht op Gemiddelde aantal doelpunten op ek en wk. Ik weet niet meer zeker of ik er toen een paar extra bij heb gedaan omdat ik hoopte op een mooi ek. :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.