Spring naar bijdragen

april acties


Rudi

Aanbevolen berichten

6 uur geleden zei Rudi:

^^ voor de Barn Festival spins stond voor mij nog ingeregeld dat de storting min. EUR 30 moest zijn in plaats van EUR 20.
Maakt voor mij niet uit, maar matcht niet helemaal met de communicatie in de promotie  @BetCity Helpdesk

Scherp, excuses voor het ongemak!

6 uur geleden zei TV78:

Had dit al in de chat nagevraagd. Is een foutje bij Betcity en passen ze aan. 

Bedankt voor het melden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

44 minuten geleden zei Arthur:

In de email is aangegeven dat dit elke week zou gebeuren. Op dit moment zich ik echter dat er alleen bonus kan worden aangevinkt voor een 5 euro free bet. Is deze alsnog met de extra spins?

Ja free spins staan ook klaar , maar bij iets van 3 slots. Moet je even kijken bij de voorwaarden staat er bij ! 

 

Even opgezocht voor je:

  • De Free Spins hebben een waarde van €0,10 per stuk en zijn enkel te gebruiken op het spel: Tic Tac Take.
bewerkt door Low-roller (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet normaal de hoeveel aan freebets die er nu te verdienen/krijgen te zijn als je op alle aanbieders kunt spelen. Niet alle acties zijn even goed, maar er is toch makkelijk voor iedereen tussen de €50-100 aan freebets te pakken deze week.

bewerkt door FreebetFreddie (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei FreebetFreddie:

Niet normaal de hoeveel aan freebets die er nu te verdienen/krijgen te zijn als je op alle aanbieders kunt spelen. Niet alle acties zijn even goed, maar er is toch makkelijk voor iedereen tussen de €50-100 aan freebets te pakken deze week.

Het is nou echt klanten binden omdat het binnenkort met de reclames afgelopen is. En dan blijven de grote partijen over op de lange termijn en is het feest voorbij😆

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor de huidige licentiehouders is het proberen klanten te binden. 

Op sportsbetting zit mooie marge en is er minder concurrentieachterstand ten opzichte van de aankomende licentiehouders.

Zodra Unibet, LeoVegas, L&L group er aan komen, kunnen we eindelijk nieuwe slots van aantrekkelijke game providers spelen, nu kan dat slechts mondjesmaat bij TOTO en kansino.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Likelucky007:

dus Toto heeft een promotie dat je een mannetje in beeld krijgt en staat "klik mij aan" of

"klik aan" heb dit nu 2 keer gezien en elke keer als ik erop druk doet het niks en is opeens weg, vraag me af als meer mensen zijn die dit hebben gehad?

Heb Toto een email gestuurd dus hoop dat ze wat info kunnen geven..

Klopt ik klikte m aan en was n miljoen... dus wees er snel bij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 hours ago, Low-roller said:

SmartSelect_20220414-181859_Chrome.jpg

Deze zijn altijd erg lekker. Hopelijk weer veel goals, net zoals bij De Klassieker. Met die keepers van PSV en Ajax kan dit wel weer goed uitpakken.

 

Edit: Onana doet niet mee https://www.vi.nl/pro/ten-hag-kiest-in-de-bekerfinale-voor-stekelenburg

bewerkt door FreebetFreddie (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.