Voetbal is misschien niet voor iedereen een dagelijkse bezigheid, maar zodra het WK begint, gebeurt er iets bijzonders. Mensen komen samen, trekken massaal oranje aan en delen momenten van spanning, vreugde en teleurstelling. Of je nu iedere wedstrijd kijkt of vooral geniet van de sfeer eromheen: het WK brengt mensen dichter bij elkaar. En dat merk je niet alleen op straat, maar ook online.
Ik val maar meteen met de deur in huis: ik heb weinig met voetbal. Ik zeg niet dat het me helemaal niets doet, want het EK en WK vind ik dan weer wél leuk! "Kijk je dan alle wedstrijden, Lady Diamond?" Ik zeg het je eerlijk: tot nu toe heb ik alleen een halve wedstrijd van Nederland - Zweden gezien, omdat ik veel te druk was met kletsen. En precies daarom vind ik het WK zo leuk: de gezelligheid en de lokale, nationale en zelfs wereldwijde verbinding.
Mensen komen samen om te kijken. In kroegen, sportkantines en bij buurtbarbecues. Er zijn zelfs die-hards die de halve wereld overvliegen om het daar mee te maken. Samen met enthousiaste Amerikanen die speciaal voor de gelegenheid alle oranje outfits uit de winkels hebben gekocht om aan te sluiten bij de Holland Mars. Dat vind ik mooi.
Ook online kun je niet om de WK-gekte heen. Wie graag wat tijd doorbrengt op social media, wordt dagelijks getrakteerd op leuke filmpjes van fanmarsen, wedstrijdcompilaties en mooie momenten van saamhorigheid tijdens dit wereldwijde voetbalfeest.
Uiteraard is er ook een andere kant. Fans die elkaar uitdagen, discussies die uit de hand lopen en af en toe wat online gekibbel. Maar dat overstemt het positieve gelukkig niet. Mijn algoritme laat vooral de mooiste kanten van het WK zien.
Ook op het Onetime Forum is de stemming opperbest. We konden al even opwarmen met Brunsie's Giro d'Italia Cup en inmiddels gaat de pret onverminderd door met zijn WK-meestervoorspeller, inclusief een leuke prijzenpot! Iedereen doet fanatiek mee en wat mij betreft zorgt het voor extra WK-plezier én verbondenheid op het forum. Waar voetbal al niet goed voor is.
Over verbinding gesproken: het Onetime Forum is al jaren niet meer zo gezellig en actief geweest als de afgelopen weken. Iedere dag weten gok- en casinofans het forum te vinden om mee te praten over online casino's, populaire casinospellen, sportweddenschappen, crypto, beleggen, besparen en nog veel meer.
Ons motto is al jaren: Money on my mind. En dat is niet zomaar uit de lucht gegrepen.
Word gratis lid, klets mee en doe mee aan de leuke forumwedstrijden. Wie weet ga jij er binnenkort wel vandoor met een van de epische prijzen!